Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~olkaprill | użytkownik

imię i nazwisko adreswarszawa zarejestrowany30.09.2007 @16:54:23 ostatnio na stronie22.02.2012 @14:03:59

Jedno wiem, jedno jest pewne,
W nieskończoności tajemniczej
Muszą się spotkać- na to liczę,
Nawet równoległe

fb4c3e20a63408f0c78eee6f21c7b033

kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty
digarty140 komentarze858 posty na forum0

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~gonia4    25.02.2009 @20:36:39
hyhy jestem nad morzem ale jak moj maz spi, to ja po necie grasuje)
_______
bo słońce z deszczem wywołuje tęcze..
~milosc    15.01.2009 @12:35:32
Dziemkuję

Zapraszam tu : http://www.paulincia1989.digart.pl
~also    24.09.2008 @19:23:53
alez tak
~also    23.09.2008 @14:16:42
no ty!
~also    20.09.2008 @12:38:01
biedny ja ze o mnie zapomnialas
~also    19.09.2008 @10:50:38
w modlinie olewaczu
~ellendar    01.09.2008 @00:21:56
:D
_______

zapraszam również tu: http://obiektywnie-subiektywnie.blogspot.com/
~BombaxD    31.08.2008 @10:36:37
dzięki i zapraszam ponownie
_______
Bytów nie należy mnożyć bez konieczności. Zapraszam do oceniania
~magddalena    25.07.2008 @16:23:52
no, przerosła go ta przeszkoda
~also    22.07.2008 @14:13:52
:P
~radas    08.07.2008 @21:50:53
zaraz przy wyjeździe z galway w strone barny, brama poprawej stronie, pozdrawiam i polecam odwiedzic
_______
"W gruncie rzeczy aparat jest rownie malo tworczy jak bryla gliny" - Andreas Feininger
~BunC    06.07.2008 @14:21:12
:D
_______
„Wolę być niedoskonałą wersją samej siebie, niż najlepszą kopią kogoś innego”
~radas    05.07.2008 @12:16:50
w galway
_______
"W gruncie rzeczy aparat jest rownie malo tworczy jak bryla gliny" - Andreas Feininger
~kaziu73    02.07.2008 @21:33:10
dzieki:0 odwdzieczam sie i polecam sie przyszlosc:p
_______
zapraszam do mnie
nie dziękuj...skomentuj

~pantera04    29.06.2008 @13:52:43
THX, szkoda... nie szkoda.... na szczescie nie jest ostry ;p
_______
=B!kER$ 4life=
~czeola    26.06.2008 @20:46:53
fajny ten zamek. gdzie to? pozdrawiam.
~mojeoko    26.06.2008 @12:52:38
Dzięki za odwiedziny
Pozdrawiam
~Rocksanka    25.06.2008 @20:37:35
dziękuje
~Tantarian    24.06.2008 @09:36:44
Dziękuję za wizytę
PS.: Widoczek http://www.digart.pl/zoom/1613412/Sunset.html został uwieczniony w południowo-zachodniej części Londynu.
~ziembart    20.06.2008 @11:30:39
a nu prawda hehe
~wilkskrytywmroku    20.06.2008 @11:18:25
thx
_______
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
~cdg0    19.06.2008 @22:47:04
dzieki wielkie.......
~ziembart    19.06.2008 @22:43:04
Widze l;ubisz chyba Konie Fajne Foto dodaje Ciebei do obserwowanych Jak sie zgadzasz
~andrzej59xl    19.06.2008 @07:35:17
pięknie dziękuję za wizytę i za ocenę, pozdrawiam serdecznie i polecam się miłej Twej pamięci
~MisterJedi    18.06.2008 @17:34:01
dziękuje i pozdrawiam serdecznie!
Poprzednia strona 1 2 3 4 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt